2015年12月17日 星期四

【空少安德魯旅途記】悉尼.跟蒼蠅玩遊戲的Blue Mountains

 
老老豆豆,哥我從來就唔喜歡做澳洲機,
雖然話係三個鐘左右既時差,
但我就係訓唔到就訓唔到,
唔好問我點解。

左唸右唸,今個月我放棄左班日本機黎悉尼,
就為左可以踏足一下未到過既國度,
話俾同事知我未去過悉尼,同事都以為我講笑。
點先,咁大鄉里出城得唔得先?

澳洲係大自然既朋友,去到悉尼當然要親親大自然,
但個個去親悉尼都去Opera house就話自己去過,
悶唔悶啲呀,
所以今次哥就決定去Blue Mountains走一轉。


Blue Mountains分好多個部分,
而最出名既當然係位於KatoombaThree Sisters
所以今次安德魯會分享一下點去Three Sisters。
哥我本身住係Darling Harbour,
所以要到市中心火車站(Central Station),


乘火車到Katoomba Station
需時兩小時,但唔使轉車,
佢差不多每一小時先有一班車,
如果閣下份人唔等得,不妨查好時間表先去。

即日來回的話,買當日來回車票就可以了,


由Central Station到Katoomba Station單程AUD8.8,來回AUD17.6,
用Opal Card AUD5.2左右。
假如你準備係悉尼玩好多日,
可以去買My Multi Daily/ Weekly,
呢張車票可以無限次乘搭火車、巴士、電車或船,
前往Blue Mountains就需要用到Zone 3。
以下呢架就係我要搭既火車!




要最佳位置欣賞Three Sisters,就要到Echo Point,
一走出Katoomba Station,
附近既The Carrington Hotel門口就有到Echo Point同Scenic World既686號巴士站,




最後一班由Carrington Hotel開出既巴士係4:45pm,第一班就係 9:30am,
安德魯今次訓到唔知醒,又淡淡定定,結果搞到要搭最後一班巴士到Echo Point,
仲要Scenic World 5:00pm close,真係多謝哂!


好彩日落8:00pm左右,山長水遠都有得睇到The Three Sister。
咁回程點算,點由Echo Point翻Katoomba Station?
用雙腿遠征,需時30分鐘左右,跟指示牌走就okay了,
如果你唔想行,唔好學我咁低能,早點出門。

以下就係686號巴士既時間表。

用Opal Card,AUD 2.1一程,
唔使浪費錢去搭Trolley Bus (AUD25) 或 Explore Bus (AUD40),
雖然呢兩套套票係全日任搭,不過去Echo Point加Scenic World都係幾程車,
點都抵好多掛,呢兩張套票係完全回唔到本!


Blue Mountains同Three Sisters個景有幾靚,唔使我多講,
大家自己可以睇相,
震撼感比Niagara Falls更大,好值得一去,
不過蒼蠅問題好嚴重,佢地全程追住你d眼耳口鼻,好頂癮。
而中意行山既你,其實可以stay幾日去行山,
但你知啦,哥我既stay真係好短。
















*溫提:2016年1月1號起,再無Paper Ticket賣,


係悉尼乘搭公共交通工具一定要用Opal Card,
跟香港既八達通一樣可Top Up,
不過買Opal Card極麻煩,火車站無得賣,
一定要去Newstand買,卡唔使錢,第一次Top Up最少AUD10,
可用credit card Top Up,
去悉尼旅行請自己留意。


CONTACT DETAILS

Drew's Email: drewhypercode@gmail.com
Drew's Instagram: http://instagram.com/drew.fa

INSTAGRAM : DREW.FA

http://instagram.com/drew.fa

FACEBOOK : 空少安德魯旅途記

https://www.facebook.com/yip.drew


沒有留言:

張貼留言